مطالب مفید درباره خرید فرش مطالب مفید درباره خرید فرش .

مطالب مفید درباره خرید فرش

معرفی فرش 700 شانه و تفاوت آن با دیگر فرش‌ها

فرش 700 شانه تنوع بسیار زیادی دارد به همین خاطر شما با هر نوع سلیقه و هر طرحی که در نظر داشته باشید، می توانید به راحتی از میان فرش 700 شانه یکی را انتخاب کنید.

ظرافت و طرح های بسیار زیبا روی فرش های ماشینی، آن را به یک کالای خاص تبدیل کرد. انتخاب فرش برای دکوراسیون منزل اهمیت بسیار زیادی دارد و این انتخاب حسن سلیقه شما را نشان خواهد داد.

اصولا برای خرید فرش به دنبال طرحی هستید که در هیچ خانه دیگری دیده نشده باشد به همین خاطر به شما خرید فرش 700 شانه را پیشنهاد می کنیم، زیرا از ظرافت و زیبایی فوق العاده برخوردار هستند.

امروزه صنعت فرش بسیار پیشرفت کرده و همواره به دنبال ارائه جدیدترین و بهترین مدل های فرش به بازار است تا مشتریان بتوانند با توجه به سلیقه خود طرح و رنگ مورد نظرشان را گزینش کنند.

 

فرش 700 شانه؛ تشخیص فرش 700 شانه واقعی
یکی از پرطرفدار ترین فرش های موجود در بازار فرش 700 شانه است. این کالا از جنبه های مختلف ارزشمند بوده و طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است.  این فرش ها علاوه بر داشتن زیبایی و کیفیت، قیمت بسیار مناسبی نیز دارند که همین امر موجب شده  امروزه فرش 700 شانه پرفروش ترین فرش در بازار معرفی شود.

فرش 700 شانه کاشان لطافت و نرمی خاصی نسبت به فرش های 1200 و 1500 شانه دارد. این لطافت و نرمی بادوام است و حتی اگر در مکان‌های شلوغ و پر استفاده هم این فرش را استفاده کنید باز هم ظاهر خود را حفظ می‌کند و مثل روز اول خواب بلندی خواهد داشت، در حالی که فرش‌های با شانه بالاتر اصولا خواب کمتری در مقایسه با فرش 700 شانه دارند به همین خاطر می‌توان گفت که فرش‌های با شانه بالاتر نرمی و لطافت این نوع فرش را نخواهند داشت.

خرید فرش 700 شانه با توجه به ویژگی ها و برتری هایی که نسبت به فرش های شانه بالاتر دارد، به صرفه تر است. فرش 500 شانه نسبت به فرش 700 شانه قیمت مناسب تری دارد ولی با این وجود به دلیل تنوعی که در طرح فرش 700 شانه وجود دارد، افراد بیشتری نسبت به خرید این فرش تشویق شده اند.

رنگ های به کار رفته شده در این فرش بسیار متنوع است و در هر نوع سبک، طرح های متنوعی از این فرش موجود است، برای اتاق های مختلف و فضاهای گوناگونی از منزل می‌توان این فرش را تهیه کرد. با انتخاب درست فرش فضای داخلی خانه خود را زیباتر کنید و سلیقه خود را با این انتخاب به دیگران نشان دهید.

 


ویژگی‌های فرش ماشینی 700 شانه
مسلماً فرش های مختلف با هدف جلب رضایت مشتری طراحی می شوند، از این میان باید گفت فرش 700 شانه تراکم 2550 دارای امتیازات مثبت بسیار فراوانی است که در ابتدا می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

این کالا با وجود قیمت نسبتاً ارزانی که دارد، از طرح و زیبایی چشمگیری برخوردار است. این فرش می‌تواند فضای خانه شما را بسیار زیباتر و حتی بزرگ‌تر از قبل نشان دهد.

گاه بعضی از افراد از پایین بودن قیمت فرش 700 شانه، چنین برداشتی خواهند داشت که کیفیت پایینی دارد، اما باید به این نکته اشاره کرد که کیفیت و ظرافت فرش 700 شانه با فرش 1500 شانه و یا حتی فرش 1200 شانه در یک تر از است و پایین‌تر نیست حتی می‌توان گفت که تنوع و زیبایی این کالا نیز بیشتر است.

توجه داشته باشید که این فرش بسیار نرم و لطیف است و هنگامی که روی آن قدم بردارید متوجه این نکته خواهید شد. طول عمر و دوام فرش 700 شانه زیاد است و شما می‌توانید تا مدت‌های بسیار طولانی از این فرش استفاده کنید.

این کالا خواب نسبتاً بلندی دارد. با توجه به ذائقه ما ایرانی‌ها این مدل فرش بسیار مناسب است. از گذشته تا به امروز قیمت این فرش همواره در حال تغییر بوده ولی همیشه قیمت نسبتا مناسبی داشته است تا که مشتری بتواند هزینه خرید این نوع فرش را به راحتی پرداخت کند.

مردم شناخت خوبی نسبت به این فرش پیدا کرده اند و علاوه بر این می توان گفت که همگی از خرید خود رضایت کامل داشته اند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۶:۱۷ توسط:kashanCarpet موضوع: نظرات (0)