مطالب مفيد درباره خريد فرش مطالب مفيد درباره خريد فرش .

مطالب مفيد درباره خريد فرش

خريد بازديد و كليك گوگل 1 تا 10 دقيقه ارتقا زمان ماندگاري در سايت

سفارش و خريد جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


ويژگي و قابليت هاي سرويس/محصول و خدمات:


●هدف اين سرويس علاوه بر ارتقا ctr و افزايش رتبه كلمات كليدي ارتقا فوري Daily Time on Site مي باشد

●ارتقا CTR استراتژي موفق، مناسب همه وب‌سايت‌ها

●ارتقا فوري Daily Time on Site استراتژي هدفمند مناسب كليه بزينس هاي آنلاين

●تاثير سريع و نتايج شفاف

●صرفه جويي در زمان و بازگشت سرمايه با نرخ جذب بالاي مشتريان جديد

●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي

●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

قابليت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري 1 دقيقه تا 10 دقيقه

●فاقد قابليت جستجو بازگشتي و بازديد صفحات سايت

●فاقد قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحه سايت

راهبرد و مزاياي سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
جستجو و خريد كليك گوگل تجاري شيك رنك

خريد سرچ و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري ★1 دقيقه تا 10 دقيقه★ - ارتقا فوري Dwell Time - ارتقا فوري Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت - افزايش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزايش Average CTR تا 100 درصد كسب بهترين نتيجه در Average position - كاهش و بهبود تدريجي رنك الكسا ايران و جهاني - كسب امتياز از الگوريتم جديد گوگل - در نتيجه ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي از صفحات پاييني گوگل تا رديف برتر در Google
جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


صفحه يك گوگل رديف اول گوگل رويا نيست .

هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است اگر بازديد كننده مدت زيادي را در سايت سپري كرده است احتمالا محتواي آن صفحه پاسخ گوي نياز او بوده پس محتواي مفيدي است.

در نتيجه اين صفحه شرايط كسب جايگاه بهتري در نتايج گوگل را دارد. Google مي داند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد.

با بسته هاي خريد جستجو گوگل تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

ميانگين مدت سپري شدن كاربر در سايت و Dwell Time هر يوزر بعد از لحظه جستجو و كليك تا لحظه خروج از سايت 1 دقيقه تا 10 دقيقه قابل انتخاب مي باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۸:۴۸ توسط:kashanCarpet موضوع: نظرات (0)

معرفي فرش 700 شانه و تفاوت آن با ديگر فرش‌ها

فرش 700 شانه تنوع بسيار زيادي دارد به همين خاطر شما با هر نوع سليقه و هر طرحي كه در نظر داشته باشيد، مي توانيد به راحتي از ميان فرش 700 شانه يكي را انتخاب كنيد.

ظرافت و طرح هاي بسيار زيبا روي فرش هاي ماشيني، آن را به يك كالاي خاص تبديل كرد. انتخاب فرش براي دكوراسيون منزل اهميت بسيار زيادي دارد و اين انتخاب حسن سليقه شما را نشان خواهد داد.

اصولا براي خريد فرش به دنبال طرحي هستيد كه در هيچ خانه ديگري ديده نشده باشد به همين خاطر به شما خريد فرش 700 شانه را پيشنهاد مي كنيم، زيرا از ظرافت و زيبايي فوق العاده برخوردار هستند.

امروزه صنعت فرش بسيار پيشرفت كرده و همواره به دنبال ارائه جديدترين و بهترين مدل هاي فرش به بازار است تا مشتريان بتوانند با توجه به سليقه خود طرح و رنگ مورد نظرشان را گزينش كنند.

 

فرش 700 شانه؛ تشخيص فرش 700 شانه واقعي
يكي از پرطرفدار ترين فرش هاي موجود در بازار فرش 700 شانه است. اين كالا از جنبه هاي مختلف ارزشمند بوده و طرفداران زيادي را به خود جذب نموده است.  اين فرش ها علاوه بر داشتن زيبايي و كيفيت، قيمت بسيار مناسبي نيز دارند كه همين امر موجب شده  امروزه فرش 700 شانه پرفروش ترين فرش در بازار معرفي شود.

فرش 700 شانه كاشان لطافت و نرمي خاصي نسبت به فرش هاي 1200 و 1500 شانه دارد. اين لطافت و نرمي بادوام است و حتي اگر در مكان‌هاي شلوغ و پر استفاده هم اين فرش را استفاده كنيد باز هم ظاهر خود را حفظ مي‌كند و مثل روز اول خواب بلندي خواهد داشت، در حالي كه فرش‌هاي با شانه بالاتر اصولا خواب كمتري در مقايسه با فرش 700 شانه دارند به همين خاطر مي‌توان گفت كه فرش‌هاي با شانه بالاتر نرمي و لطافت اين نوع فرش را نخواهند داشت.

خريد فرش 700 شانه با توجه به ويژگي ها و برتري هايي كه نسبت به فرش هاي شانه بالاتر دارد، به صرفه تر است. فرش 500 شانه نسبت به فرش 700 شانه قيمت مناسب تري دارد ولي با اين وجود به دليل تنوعي كه در طرح فرش 700 شانه وجود دارد، افراد بيشتري نسبت به خريد اين فرش تشويق شده اند.

رنگ هاي به كار رفته شده در اين فرش بسيار متنوع است و در هر نوع سبك، طرح هاي متنوعي از اين فرش موجود است، براي اتاق هاي مختلف و فضاهاي گوناگوني از منزل مي‌توان اين فرش را تهيه كرد. با انتخاب درست فرش فضاي داخلي خانه خود را زيباتر كنيد و سليقه خود را با اين انتخاب به ديگران نشان دهيد.

 


ويژگي‌هاي فرش ماشيني 700 شانه
مسلماً فرش هاي مختلف با هدف جلب رضايت مشتري طراحي مي شوند، از اين ميان بايد گفت فرش 700 شانه تراكم 2550 داراي امتيازات مثبت بسيار فراواني است كه در ابتدا مي‌توان به قيمت مناسب آن اشاره كرد.

اين كالا با وجود قيمت نسبتاً ارزاني كه دارد، از طرح و زيبايي چشمگيري برخوردار است. اين فرش مي‌تواند فضاي خانه شما را بسيار زيباتر و حتي بزرگ‌تر از قبل نشان دهد.

گاه بعضي از افراد از پايين بودن قيمت فرش 700 شانه، چنين برداشتي خواهند داشت كه كيفيت پاييني دارد، اما بايد به اين نكته اشاره كرد كه كيفيت و ظرافت فرش 700 شانه با فرش 1500 شانه و يا حتي فرش 1200 شانه در يك تر از است و پايين‌تر نيست حتي مي‌توان گفت كه تنوع و زيبايي اين كالا نيز بيشتر است.

توجه داشته باشيد كه اين فرش بسيار نرم و لطيف است و هنگامي كه روي آن قدم برداريد متوجه اين نكته خواهيد شد. طول عمر و دوام فرش 700 شانه زياد است و شما مي‌توانيد تا مدت‌هاي بسيار طولاني از اين فرش استفاده كنيد.

اين كالا خواب نسبتاً بلندي دارد. با توجه به ذائقه ما ايراني‌ها اين مدل فرش بسيار مناسب است. از گذشته تا به امروز قيمت اين فرش همواره در حال تغيير بوده ولي هميشه قيمت نسبتا مناسبي داشته است تا كه مشتري بتواند هزينه خريد اين نوع فرش را به راحتي پرداخت كند.

مردم شناخت خوبي نسبت به اين فرش پيدا كرده اند و علاوه بر اين مي توان گفت كه همگي از خريد خود رضايت كامل داشته اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۶:۱۷ توسط:kashanCarpet موضوع: نظرات (0)